Aamiais­kul­hot

Kolme erilaista aamiaiskulhoa myös vegaani vaihtoehdoilla.

Aamiainen on ollut lempiateriani pienestä tytöstä lähtien, ja puhun aina sen puolesta. Mielestäni ideaalitilanne on, jos lounaskin on aamiaisruokaa. Ehkä myös iltapala. Aamupalakulhoni täyttyvät yleensä marjoista, puurosta ja myslistä, jugurtista tai chiavanukkaasta. Reseptejä varioidessa vain taivas ja kulhon reunat ovat rajana.

PEANUT BUTTER-MYSLI

mustikkamysliä (tällä reseptillä, ennen paahtamista lisäsin mysliin mustikkajauhetta)
kauramaitoa
maapähkinävoita
banaania
kookoshiutaleita

PASSION-VANILJA TUOREPUURO

vaniljatuorepuuro (tällä reseptillä, ilman mansikoita. Tuorepuuron jogurtin voi korvata pähkinämaidolla tai kookosjogurtilla.)
passionhedelmää
mustaherukoita
mandariinia

KOOKOS-ANANAS-CHIA

kookosjogurttia
chian siemeniä
ananasta
cashew-pähkinöitä
karhunvatukoita

Kookosjogurtti valmistuu helposti: sekoita tölkillinen kookosmaitoa ja kaksi probioottikapselia. Kaada seos ilmatiiviiseen lasipurkkiin, ja anna sen hapattua huoneenlämmössä vuorokauden ajan. Siirrä jogurtti jääkaappiin neljäksi tunniksi, jonka jälkeen se on valmista. (Löytyy myös Muslan detox-ohjelmasta!)

More to read

Musla Etelä-Ranska

Nuku, syö, juo ja lepää

Kirsikka Simberg

Vietin loman perusasioiden äärellä.

Glögiskumppa

Kirsikka Simberg

Joulu lähestyy! Tässä juomaehdotus sinulle, joka rakastat jouluisia mausteita, mutta nautit cocktailisi mieluiten kylmänä.

Easy to upgrade

Kirsikka Simberg

Otteita Martta-muistiosta: helppoja tapoja ylevöittää kaikenlaista jääkaapista fetajuustoon.

Hoitopas kiharille hiuksille

Katri Mutikainen

Kiharan tukan hoito-ohjeet.